دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود آهنگ محسن چاوشی گندمگون

متن آهنگ گندمگون محسن چاوشی


وقتی میخندیدی گریه های خشکم؛ زود میخشکیدند! با تو میخندیدم…
وقتی قلب نابتو سخت میرنجوندم؛ چشمای معصومت منو میبخشیدن
مهربونی خوبی نابی محبوبی؛ خنده هات میخندن! شکل مرواریدن…
عشق گندمگونم از چشات ممنونم؛ که چشات بی وقفه خبر خوش میدن!
مهربونی خوبی نابی محبوبی؛ خنده هات میخندن شکلِ مرواریدن…
دستمو میگیری، داغ میشم آنی! عشقم انگار دستات، دستای خورشیدن
هرکی میبینه تورو دوست داره مثل تو شه؛ حرکاتت حرفات مرجع تقلیدن!
لبای سرخ تو هر میوه سرخی بود؛ داغ داغ از روی هر درختی چیدن…
ماه و خورشید منی دورت میگردم، دوتا چشمات عشقم قابلِ تمجیدن…
هرکی میبینه تورو دوست داره مثل تو شه؛ حرکاتت حرفات مرجع تقلیدن!

 

لینک های دانلود
 

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: یک شنبه 12 بهمن 1399برچسب:Download , , Mohsen Chavoshi , Music new , آهنگ , آهنگ آهنگ Mohsen Chavoshi , آهنگ جدید , آهنگ , آهنگ محسن چاوشی حافظ ,سعدی,,چاوشی , گندمگون, دانلود , دانلود آهنگ , , دانلود آهنگ Mohsen Chavoshi , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ گندم گون , دانلود آهنگ محسن چاوشی , متن آهنگ , متن ترانه , محسن چاوشی , موزیک ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM